قوانین

قوانین!

فروشگاه آنلاین GMCP در زمینه ابزار تعمیرات الکترونیک ،قطعات و لوازم جانبی موبایل و پخش خانگی فعالیت می نمایید در همین راستا ،خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

 

نکات مهم!

هیچ یک از کالاهای قابل عرضه در این  فروشگاه اینترنتی شامل مالیات ارزش افزوده نمی باشند.

قیمت های قرار گرفته در سایت قیمت نهایی می باشند ، قیمت ها درون وب سایت همواره با قیمت ارز در سامانه سنا بروز می شوند و تمام تلاش ما این است که تغییرات قیمت ارز کوچکترین خللی در فعالیت سایت ایجاد نکند.

قیمت  ها روزانه همراه با نرخ ارز در سامانه سنا تغییر می کند و قیمت هر کالا تا انتهای هر روز معتبر میباشد .

لازم به ذکر است جهت اطلاع از قیمت ها میتوانید از قسمت واتساپ فروشنده  و یا از طریق شماره های موجود در پایین صحفه اصلی سایت اقدام نمایید.

 

روش‌های ارسال

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام ، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

جی ام سی پی  با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است.

شیراز:

مشتریان عزیز شیرازی امکان تحویل اجناس را به وسیله پیک موتوری خواهند داشت.

سایر شهرها

امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، 3-5 روز بعد وجود دارد.

سفارش‌هایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.

نکات:

هزینه ارسال برای شهر شیراز 35 هزار تومان است.

هزینه ارسال برای سایر شهرها براساس تعرفه پست است.

اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی درحضور همکاران تحویل سفارش چک شود و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد. پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از شیراز در نظر گرفته شده است. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://itemtracking.post.ir

 

 

 

مشتری گرامی به علت حساس بودن قطعات و نوسانات ارزی کالای فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمیشود و در صورت معیوب بودن کالای ارسالی با در نظر گرفتن و رعایت قوانین گارانتی کالا از لحاظ فیزیکی و همچنین مدت زمان تعیین شده که در بند بعدی بصورت کامل شرایط گارانتی ذکر شده است پس از باز پس فرستادن کالا معیوب و بررسی آن در صورتی که دارای شرایط گارانتی باشد با کالای سالم جایگزین خواهد شد پس در انتخاب کالای خود کاملا دقت فرمایید  و فقط در صورت خرابی با در نظر گرفتن شرایط گارانتی تعویض صورت میپذیرد

 

شرایط گارانتی و ابطال گارانتی کالای خریداری شده توسط مشتری:

اگر چه تمامی کالا ها قبل از ارسال کاملا از لحاظ فیزیکی و فنی به دقت بررسی شده و بدون مشکل در بسته بندی کاملا ایمن ارسال میشوند اما مجموعه GMC این حق را به مشتری داده است که تا هفت روز پس از رسیدن کالا به دست مصرف کننده آن را کاملا در شرایط ایده آل که در زیر نوشته شده تست و بررسی نموده و در صورتی که دارای مشکل فنی باشد بتواند با استفاده از شرایط گارانتی مکتوب شده آن را با کالای سالم جایگزین کند دوست گرامی دقت داشته باشید که بسته بندی ها کاملا محکم و ایمن هستن و دارای بیمه از طرف شرکت پست میباشند دقت داشته باشید که بسته ای را که تحویل میگرید از لحاظ ظاهری سالم باشد و تو رفتگی زیاد یا پارگی نداشته باشد تا جایی که ممکن است بسته نافرم و بد شکل را در حضور مامور پست باز نموده تا از سالم بود کالای درونی بدون شکستگی اطمینان حاصل کنید در نظر داشته باشید که تحویل بسته و دادن امضا به مامور پست به معنی قبول بسته سالم میباشد و نه شرکت پست و نه مجموعه GMC زیر بار مسولیت شکستگی نخواهد رفت پس در گرفتن بسته از مامور پست دقت کافی داشته باشید که جعبه ای را که تحویل میگیرید دارای مشکل نباشد در صورت مشکل دار بودن جعبه اهم از تو رفتگی بدجور پارگی باز شدگی آن را حضورا به مامور پست گزارش دهید

 مجموعه GMC فقط با شرکت پست قرارداد دارد و این نهاد را ایمن ترین راه ارسال میداند پس در راه های ارسالی دیگر که توسط مشتری درخواست میشود مانند تیپاکس - باربری - اتوبوس - ماشین سواری - پیک موتوری و... در این نوع ارسال ها که توسط مشتری انتخاب شده است گم شدن بسته شکستگی دیر رسیدن و هر نوع اتفاق دیگر از این قبیل تمامی خسارت وارده  و همچنین بار مسولیت به دوش مشتری میباشد و مجموعه GMC هیچ گونه مسولیتی را نخواهد پذیرفت پس در انتخاب نوع ارسال و دریافت بسته کمی صبور باشید پست آسان ترین راحترین کم هزینه ترین و امن ترین راه برای ارسال کالاست بسته های ارسالی توسط پست معمولا بین یک تا سه روز کاری تحویل مشتری میگردد

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 مشتری گرامی توجه داشته باشید که شرایط و قوانین گارانتی که در ذیل اعلام شده در تمامی نقاط دنیا ، همچنین سرار کشور بصورت یکسان و مورد تایید همکاران و صنف قطعات میباشد

خوشبختانه ما سعی بر آن داشته ایم که تا جای ممکن شرایط بهتری برای مصرف کننده در نظر بگیریم تا رضایت مشتریان عزیز جلب گردد و بتوانیم بستری مورد اعتمادی بین همکاران و مشتریان عزیز به وجود آوریم پس با مطالعه و رعایت کردن تمامی قوانین ما را در این خصوص یاری فرمایید با تشکر

  • گر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  •  اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به پشتیبانیGMC  اطلاع داده شود.
  •  لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • – استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مجموعه GMC بازگردانده شود.
  •  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  •  استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.
  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی مجموعه GMC  از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود

 

منظور از مغایرت :

 

  1. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  2. عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  3. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  4. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مجموعه GMC  بازگردانده شود.
  5.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

  • اگر کالا خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. – آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی مجموعه GMC از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  • – لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مجموعه GMC بازگردانده شود.
  •  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • – درصورت انصراف از خرید باید قبل از ارسال کالا، این موضوع به اطلاع شرکت رسانده شود.
  • – کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به مجموعه GMC ارسال شود.
  • – در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به مجموعه GMC  بازگردانده شود.

 

مجموعه GMC  پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود.

 

نحوه ارسال کالا :

  1. لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  2. – از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی مجموعه GMC جداً، خودداری کنید.
  3. – برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌ بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود.
  4. – برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  5. – فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
  6. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
  7.  اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  8. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر مجموعه GMC  هیچگونه مسولیتی در قبال هزینه های باز پس فرستادن کالا و مرجوع کردن محصول و ارسال دوباره تماما به عهده مشتری خواهد بود 
  9.  اگر ساکن شیراز هستید، به مجموعه GMC  برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، تماس بگیرید.
  10.  از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

 

ارسال سفارشات:

امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، 3 تا 5 روز بعد وجود دارد.

سفارش‌هایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.

 

 

روش‌های پرداخت

1-پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همگی کاربران جی ام سی پی  می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، ازطریق درگاه اینترنتی بانک‌ ملت در سایت جی ام سی پی  و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

چگونگی پرداخت اینترنتی کاربران محترم سایت جی ام سی پی  می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

هم اکنون، با کارت بانک‏‌های ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین امکان خرید اینترنتی وجود دارد.

هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

1. شماره 16 رقمی کارت

این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

2. رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد.

برخی از بانک‌ها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل می‌دهند، اما کارت بیشتر بانک‏‌ها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

3.کدCVV2

این کد یک عدد ۳یا ۴رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک‏‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی 4 رقمی است.

4.تاریخ انقضا

تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید

 

 

پرداخت کارت به کارت

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت بانک ملت را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند.

جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توان از دستگاه های ATM عابر بانک و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده کرد.

با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت جی ام سی پی  به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان‌تر و سریع‌تر است و جی ام سی پی  پیشنهاد می‌کند که از این روش جهت پرداخت استفاده کنید.

نکات:

در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

به مشتریان محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

 

حریم خصوصی

جی ام سی پی  ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های جی ام سی پی  قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری درپروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد، بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، جی ام سی پی  جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.  

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و جی ام سی پی  تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. همچنین ممکن است جی ام سی پی  برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه جی ام سی پی  را در پروفایل خود لغو کنند.  

جی ام سی پی  ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، جی ام سی پی  می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.  

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. جی ام سی پی  هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

  جی ام سی پی  همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی جی ام سی پی  و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.  

در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه های جی ام سی پی  ندارید٬ می توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.  

جی ام سی پی  برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد

.  

ثبت شکایت

در صورت ثبت شکایت با شمارهایی که در قسمت < تماس با ما  > تماس حاصل فرمایید

  .

مجموعه GMCP در تلاش است با رعایت اصول مشتری مداری بهترین خدمات در زمینه خرید انلاین را به شما مشتریان گرامی ارائه نموده، رضایت و اسودگی شما ارزوی قلبی ماست…

 

تماس با ما

آدرس :
استان فارس، شیراز / استان بوشهر، بندر گناوه
شماره های تماس :
09170765378
09107103522